16°
niedziela
19°
poniedziałek
Kłótnie na sesji ws. skargi na dyrektora SP w Poraju
25 maja 2018 r. | 17:23
140

Dziś w Poraju odbyła się sesja. Na sesji byli obecni m.in. Europoseł Jadwiga Wiśniewska, Poseł RP Szymon Giżyński, radni powiatowi i wojewódzcy. Podczas sesji, mimo sprzeciwu publiczności, radni przyjęli za zasadną anonimową skargę na działania dyrektora Szkoły Podstawowej im. kpt. Leonida Teligi w Poraju w sprawie jednego z konkursów muzycznych w tej szkole, w której są również zarzuty korupcyjne. W trakcie sesji dochodzilo do licznych sprzeczek i kłótni.

Z uwagi na to, że warto znać stanowisko jednej i drugiej strony, poniżej znajdziecie wideo z sesji i stanowisko dyrektor Danuty Służałek-Jaworskiej.

PAWEŁ GĄSIORSKI

📽 Trwa nadzwyczajna sesja Poraju

Gepostet von Gmina Poraj am Freitag, 25. Mai 2018

📽 Trwa nadzwyczajna Sesja w Poraju

Gepostet von Gmina Poraj am Freitag, 25. Mai 2018

📽 Nadzwyczajna sesja w Poraju

Gepostet von Gmina Poraj am Freitag, 25. Mai 2018

📽 Nadzwyczajna sesja w Poraju

Gepostet von Gmina Poraj am Freitag, 25. Mai 2018

 



140 odpowiedzi na “Kłótnie na sesji ws. skargi na dyrektora SP w Poraju”

  1. Karel Kowalski napisał(a):

    To co się działo na tej sesji to jest niewiarygodne. Oglądałem całość i polecam każdemu.




    22



    3
    • Popiel napisał(a):

      Ja uważam że Dyrektor Służałek to przestępca i tyle. Sfałszowała dokumentację, nie przeprosiła dzieci którym odebrała szansę na uczciwą rywalizację, w miedzy czasie zwolniła męża jedenej z radnych którzy byli preciw niej, w dodatku zrzuciła winę na innego muzyka który w tej szkole jest tylko jeden dzień, oczywiście podrobiony został jeden z podpisów.
      Ja jako Popiel uważam że ta Dyrektor powinna ponieść konsekwencję karne.
      Będę działał w tej sprawie i wsadzę tę świnie do paki.
      Bartłomiej POPIEL




      11



      9
    • ObserwatorPopiela napisał(a):

      Tak się przyglądam tej sprawie z zewnątrz i wydaje mi się ze Słuzalkowa sama se brudów narobiła. Popiel tylko cwanie to rozegrał żeby jej to na sucho nie uszło i baba jest skończona i tyle. Szkoda ze na stanowisku dyrektora takie wały robi.




      6



      4
  2. 0000000.. napisał(a):

    jestem w szoku !




    19



    1
  3. mieszkaniec Poraja napisał(a):

    jak jest niewinna po co wzięła sobie taką obstawę posła europosła




    14



    18
    • Nowy głos napisał(a):

      Bo takie nędzne zagrywki trzeba deptać z rozmachem, jeśli się myśli poważnie o kandydowaniu. Jestem w szoku że było Panią Dyrektor na to stać. Gratulacje😀 moje oczy i uszy nastawiam na więcej




      16



      6
  4. Oburzona!!! napisał(a):

    Czyli co ,,szopek,,ciąg dalszy! szkoda tylko że na koszt podatnika 🙁 Czy ktoś mógłby mnie uświadomić ile ma płacone za jeden ,,występ,,taki potencjalny ,,radny niemowa,, co to przesiedzi całą sesje a na koniec ostentacyjnie podniesie parę razy rączkę? do tego nie jestem pewna i czy jest świadomy tego za czym głosuje.!!! Wstyd




    26



    1
    • Maciek napisał(a):

      napewno miesieczna dietka dla radnych bezradnych to około 1500 złotych plus dieta za sesje i komisje..
      przeczekaja sobie 4-5 lat i niektórzy domek sobie wybudują,
      a sa niemowami i ciągle wstrzymują sie od głosu!
      kazdy za siedzenie na stołeczku chcialby taka kase!!!




      11



      1
  5. Zdzisława Polak napisał(a):

    Najciekawszym jest to , że to Pan wójt Gminy Poraj był wnioskodawcą tej Sesji nadzwyczajnej a sam nie przybył ? Może wystraszył się kamer?




    35



    6
  6. Henryk napisał(a):

    No nie wierzę.Teraz Pani Danusi się czepiają,najpierw Pani Kasi….Cos w tym musi byc czemu to robią i to nie przypadkowo.A co do Pani Danuty to jest bardzo w porządku i zawsze była jako nauczyciel a obecnie dyrektor,Niestety,ale tacy nauczyciele w porzadku co do ucznia,ktorzy traktuja go jak rownego i z szacunkiem to niestety nie jest oczywistoscia wsrod nauczycieli a dyrekcji tym bardziej.




    21



    5
    • Paweł napisał(a):

      W rzeczy samej droga pani. Wójt gminy Poraj jest powszechnie znanym „arcytalentem” nie tylko finansowym ale również i oratorskim. W związku z powyższym jego absencja miała niemalże zbawienny wpływ na wszystkich uczestników sesji, a zwłaszcza tych ceniących piękno języka polskiego. Podpis pod jakimś skrawkiem papieru jest przedmiotem obrad komisji rewizyjnej a tymczasem… http://zycieporaja.pl/wiadomosci/lokalne/wojt-wydal-ponad-32-tys-zl-na-promocje-w-telewizji-osiedlowej/




      12



      0
    • Reks napisał(a):

      Szacunek do dzieci ze strony SŁUŻAŁKOWEJ to jakiś absurd !!!
      Świnia Dyrektorka sfałszował protokuł i nie przeprosiła dzieci którym nie dała szansy na rywalizację i ty śmiesz mówić że ona szanuje dzieci!
      Chyba tylko jedno dziecko szanuje i to to które wytypowała – co pewnie jakieś profity dostawała – zwykła świnia a nie nauczyciel w dodatku zwaliła winę na innych – to trzeba mieć tupet !!!




      7



      7
  7. Ktoś 2 napisał(a):

    Ech Zdzicha nie słuchasz co się mówi przewodniczący powiedział że zatrzymały Pana Wójta sprawy służbowe a ty już swoje ale.




    3



    24
  8. Ktoś 2 napisał(a):

    Heniek ty tak poważnie ?




    12



    0
  9. Zdzisława Polak napisał(a):

    Pan Wójt ochoczo udziela wywiadów dla telewizji Orion i płaci za to gminnymi pieniędzmi a dzisiaj była taka okazja do promocji w tvp3 Katowice to nie skorzystał. Dlaczego?




    28



    4
  10. Ktoś 2 napisał(a):

    Ja i tak zagłosuje na Pana Stachere chłop ma do was pisowcy nerwy jak wy to zyskujecie to jest to prawda i tylko prawda jak się biorą za jednego z waszych to pomówienie, nieprawda i atak polityczny. A ataki na Pana wójta to tylko o dobro gminy chodzi 😫




    10



    32
  11. Ktoś 2 napisał(a):

    A Zdzisia dalej swoje. Sprawy służbowe , Zdzisia rozumieć ? Czy nie rozumieć ?




    5



    29
  12. Oburzona!!! napisał(a):

    Ile radny ma za sesje? słyszałam,że 200 zł to jest prawda ?




    12



    2
  13. Zdzisława Polak napisał(a):

    Szkoda słów do tej całej hucpy. Pan przewodniczący Rady Gminy Poraj polecił Komisji Rewizyjnej rozpatrywać anonim -bo ta skarga jest anonimem w świetle przepisów kpa. i powinna pozostać bez rozpoznania. Wprawdzie jest podpisana „Bartłomiej P.” ale nie podano adresu zamieszkania. Nikt z członków komisji nie zadał sobie trudu aby sprawdzić czy jest taki mieszkaniec Gminy Poraj i czy jego dzieci chodzą (jak napisał w tym anonimie) do szkoły w Poraju? Z moich prywatnych ustaleń wynika, że nie ma takiego mieszkańca , że jest to czysta fikcja. I dlatego uważam, że Komisja Rewizyjna postawiła błędny wniosek a Rada Gminy go przegłosowała 6 głosami przy 4 przeciwnych , reszta Radnych wyłączyła się z głosowania bądź się wstrzymała . I na Panią Dyrektor Szkoły w Poraju Radni wydali bardzo krzywdzący wyrok.




    32



    5
  14. miś napisał(a):

    Zagłosujesz z obowiązku bo pewno masz posadkę u wójta?.




    18



    2
    • Maciek napisał(a):

      …albo własnie wstrzymasz sie, bo niby posadka u wójta, ale z drugiej strony zatrudniona u dyrektorki…
      i tak miedzy młotem a kowadłem siedzi i kolejny raz jest niemową bez swojego zdania…




      13



      2
    • Popiel Bartek napisał(a):

      Jaki krzywdzący wyrok Zdzisiu Polakowa, jesteś tępa czy udajesz tępą?
      SŁUŻAŁKOWA SFAŁSZOWAŁA DOKUMENTACJĘ SZKOLNĄ !!!
      Nie przeprosiła dzieci którym odebrała szansę sprawiedliwej rywalizacji!
      Zwaliła wszystko na innych, a ty dzido twierdzisz że krzywdzący wyrok?
      Czy wy oleju nie macie?
      Email był tylko zapalnikiem żeby zwrócić uwagę na wałki jakie robi Służałkowa i uważam że powinno to babsko trafić do paki! Abo przynajmniej stracić pracę. Tak postępuje Dyrektor szkoły? Czy was pogieło?




      6



      5
  15. Ktoś 2 napisał(a):

    Nie mam niestety ale chciałbym mieć a tak muszę zasuwać za najniższą krajową.




    6



    15
    • Paweł napisał(a):

      Niestety z twojej wypowiedzi wynika, że nie zasługujesz na więcej. Ktoś cię w żywe oczy okrada z Twoich ciężko zarobionych pieniędzy a ty nadal na niego będziesz głosował? O tempora o mores.




      16



      2
      • Ktoś 2 napisał(a):

        Łał pan redaktor się uaktywnił. I jako ministrant łacinę nawet od księdza podłapał . Co zamiast snikersa były lekcję łaciny.




        1



        0
  16. Ktoś 2 napisał(a):

    Do Zdzisi rozpatrywaliście skargę kuratorium i rady powiatu . Ja rozumiem wiek ale nie pamiętać co się rozpatrywało i nad czym głosowało zaledwie po godzinie czy dwóch straszne.:’🤔




    7



    23
    • Zdzisława Polak napisał(a):

      Ktosiu 2 Ty jesteś młody i byłeś na Sesji dzisiejszej i piszesz takie głupoty. Jeszcze raz Ci mówię, że nie była to żadna skarga ani z kuratorium ani z powiatu. To był jeden anonim podpisany zmyślonym nazwiskiem Bartłomiej Popiel posłany do MEN-u i Powiatu i te instytucje tylko przesłały ten anonim do Rady czy do wójta.
      Dyskusja nad tym anonimem trwała od godziny 13 chyba do 17 . A poddając cokolwiek pod głosowanie należy treść wniosku dokładnie sprecyzować żeby Rada wiedziała co głosuje. Tak należy robić zgodnie z procedurą obowiązującą bez względu na to co Ty o tym sądzisz.




      27



      1
      • Paweł napisał(a):

        Droga pani Zdzisławo proszę nie tłumaczyć meandrów prawnych ludziom z marginesu społecznego. Jest to działanie z góry skazane na porażkę. A tych wójt gminy Poraj ma już i tak bez liku.




        19



        1
        • Ktoś 2 napisał(a):

          Łał pisol zwykłego człeka nazywa marginesem ,brawo wychodzi wasz obłudna postawa ludzi niby uczonych a tak na prawdę w twoich wpowiedziach pogarda i jad. Do kościołóka w niedzielę na pokaz a w życiu dno moralne.




          1



          1
    • PKl,.!..!... napisał(a):

      W tych.,.komentarzach Ktos…przypomina bardzo ldola…




      16



      2
  17. Ktoś 2 napisał(a):

    A może to celowe wprowadzanie ludzi w błąd ? Zdisia co ?




    6



    21
  18. Oburzona napisał(a):

    ,, radna niemowa,, też już obsadziła synową !!!




    13



    1
  19. Oburzona napisał(a):

    Iloraz inteligencji niektórych radnych sięga dna !!! Jak można mieć odwagę żeby wyjść na ulicę i spojrzec ludziom w oczy po takiej sesji!




    23



    1
  20. sandra napisał(a):

    A co powiedziała radna Sitkowa? niewidoczna, cicha, do niczego, nic kompletnie nierobiąca dla gminy poraj? czemu nikt tez jej nie widzi? siedzi cicho, bo z PO, i nie jest absolutnie fair wobec biednej Pani Danusi, która musi borykać sie z jakimis mega wydumanymi głupotami….
    Sitkowa to dopiero bierze kase za sesje, za bycie radną, a przez pięc lat kadencji nawet nie była na osiedlu Kosmodrom, dla którego to okręgu jest od 5 !!!! lat radną !!! i nic dla niego nie robi!!!!!




    22



    1
  21. Marcin napisał(a):

    To się nazywa samozaoranie . Przyszła skarga – trzeba było to załatwić po cichu – upomnienie wójta czy coś, a nie przekazywać tego do zaprzyjaźnionych mediów i rozdmuchiwać błahy problem do niebotycznych rozmiarów. Jakby jakiś durny konkurs śpiewania miał przykryć wszystkie wpadki i przekręty obecnej władzy. A wyszło tak że : PIS się zorganizował, wójt spierdo…. , Pawłowski się rumienił . Obecnej władzy wystarczy nie przeszkadzać a sami się wykończą – nawet stołów nie potrafili ustawić




    27



    4
    • Słucham z zaciekawieniem napisał(a):

      Trafione w punkt 🙂




      5



      2
    • Paweł napisał(a):

      Marcinie. Jak to załatwić po cichu? Skargi najpierw się bada, docieka prawdy, wysłuchuje wszystkich stron a potem, jeśli było podejrzenie o popełnieniu przestępstwa kieruje się do prokuratury, ewentualnie kuratorium, jeśli czyn nie wykazuje znamion przestępstwa w rozumieniu prawa karnego. Jednakże chyba nikt z tęgich głów tej „szacownej” komisji nie słyszał o: testis unus testis nullus.




      7



      2
      • Marcin napisał(a):

        Pawle, oczywiście się z Tobą zgadzam prawo jest prawem , ale jestem przekonany ,że jeśli skarga dotyczyła by innego pracownika gminy ( lub jednostek zależnych ) to nie była by rozpatrywana na radzie gminy a była by załatwiona w zaciszu gabinetów. Według mnie jest to nieudany atak polityczny

        Jest mi bardzo, bardzo daleko do PiS-u, ale widząc co wyprawiają obecne władze gminne moża tylko załamywać ręce




        12



        0
      • Marcin napisał(a):

        Pawle, Oczywiście prawo jest prawem ale jestem pewny że jeśli skarga dotyczyłaby innego pracownika gminy (lub jednostki zależnej ) to została by ona załatwiona w zaciszu gabinetów A że dotyczyła przeciwnika politycznego to została niepotrzebnie rozdmuchana, opisana w gazetach i postawiona na radzie gminy.

        Niestety wyraźnie widać że tak samo nieudolne wychodzi zarządzanie gminą jak i eliminowanie politycznych przeciwników. I choć bardzo ale to bardzo daleko mi do PIS-u to godne podziwu jest jak potrafili się zorganizować i bronić swojego.




        6



        0
      • Zdzisawa Polak napisał(a):

        Dobrze Paweł napisał należało wysłuchać strony. A wysłuchali tego co złożył skargę? Nie . Należało go czy ją zaprosić na komisje i zapytać o dowody na podstawie których wytoczył(a) tak ciężkie oskarżenia. Ale jak widać Komisja Rewizyjna o niesprawdzone zarzuty ( pomówienia) i napisane nie wiadomo przez kogo wydała osąd , że te pomówienia to prawda i skarga -anonim jest zasadna. To jest skandal . Też przez dwie kadencję byłam przewodniczącą Komisji Rewizyjnej i wiem jak należy uczciwie rozpatrywać skargi.




        11



        1
  22. Karucza napisał(a):

    Tez oglądałam. Pan Karkocha to jest radnym czy technicznym pracownikiem urzędu bo jego rola sprowadzala się podczas dzisiejszej sesji tylko do podawania mikrofonu i ustawiania mikrofonu? Ani razu nie wypowiedział się w żadnej kwestii. A i jeszcze jedno- proszę poćwiczyć czytanie panie radny! Wypada do dość słabo w pana wykonaniu.




    20



    0
  23. miś napisał(a):

    A Radna Sitek jest zależna podwójnie od wójta bo pracuje w gminnej szkole i jej mąż zatrudniony w Urzędzie G. jako kierowca(sama o tym dzisiaj mówiła) , żona M. Karkochy zatrudniona w gminnej Spółce Poreco, Radny Pawłowski zatrudniony w gminnych szkołach jako animator sportu a prze 7 lat zatrudniony był w gimnazjum w Poraju a przy zmianie Dyrektorek musiał „biedny” odejść wraz z aktami osobowymi i tak można jeszcze długo o tych zależnościach.




    21



    0
    • Maciek napisał(a):

      trzeba oczywiscie dodac, że żona pana Andrzeja Pawłowskiego równiez siedzi sobie bezpiecznie w Poreco, a żona prezesa Poreco – Kępskiego siedzi w Urzedzie Gminy…
      Ręka ręke myje, układy i układziki….




      19



      0
      • Zuzanna napisał(a):

        W Urzędzie Gminy siedzi sobie też córka Pani kierownik działu kontroli RIO to jest dopiero zależność i skandal.




        7



        0
        • Miś napisał(a):

          A jeszcze w Poreco pracuje żoną wiceprzewodniczącego Rady Gminy Poraj M. Karkochy. Jedna sieć powiązań.




          7



          0
  24. ala napisał(a):

    z radnej SITKOWEJ to ani radna, ani nauczycielka, ani wychowawca.
    Leń jeden z większych w Gminie Poraj.
    Cała ta sesja to jak przedstawienie w teatrze kukiełek. Panie Karkocha może dałby Pan już spokój z kolejnym kandydowaniem, bo widzimy ze się Pan medialnie nie nadaje do niczego. Może lepiej poświęcić czas rodzinie.
    Obłuda sięga zenitu. A Pani Służałek współczuję tego co ją spotkało. Polityka jest brutalna. A GDZIE była Pani
    Ryziuk,która rozdmuchała całą sprawę i wypowiedziała się w Gazecie Myszkowskiej. Natomiast redaktor siedział
    z zaciekawieniem. Ciekawe, co napisze…no oczywiście to co mu Łukasz pozwoli. Redaktor chętnie przyczepił
    się do P.Służałek, natomiast niech rozejrzy się czy wszystko jest w porządku w szkole do której chodzi jego córka.
    No dla nich to pewnie jest wszystko ok bo taką opiekę wychowawcy to można sobie tylko wymarzyć.Chyba wiecie o kim mowa. To też ciekawy temat…




    27



    1
    • wojtek napisał(a):

      Tak Ala wiemy o wszystkim wiemy że wychowawczynią córki pana redaktora zaprzyjaźnionego jest żonka tego niskiego wzrostem redaktorka pracownika tego wyższego. Mówiła że takie było życzenie.




      9



      0
  25. Po l napisał(a):

    PIS rozwala kraj teraz bierze się za rozwalanie gmin powiatów itd.




    7



    12
  26. Cygan napisał(a):

    Nareszczie PiS bierze się za rozliczanie. To żałosna sesja poziom radnych żenujący. Mają układy ze Stachera tak im kazał głosować, bo będą mieć premie. Nie ważny jest problem tylko kasa i układy




    25



    3
  27. Oburzona napisał(a):

    Lokaje na dworze króla Stacha! ,,Niemowy,, i cwaniacy którzy znaleźli sposób na zarabianie I załatwianie posadek dla siebie i swoich rodzin ! To właśnie wy powinniście być poddani rozliczeniu!!!




    19



    0
  28. Słucham z zaciekawieniem napisał(a):

    Żenujące !!! Jakiś cyrk !!! Możecie mówić różne rzeczy na radną Polak, ale po wczorajszym przedstawieniu, mam wrażenie, że jej jako jedynej zależy na naszej gminie. Pomijam fakt, że kobieta potrafi się wypowiedzieć (nawet bez mikrofonu ją dobrze słychać), zna przepisy, jest zorientowana, a pozostali radni wg mojej oceny to albo niemowy albo jak już się odezwą to nie wiadomo o co chodzi, albo sami już nie wiedzą, o co im chodzi. Nawet radna Kozak, no nauczycielka z takim stażem, a odezwała się na samym końcu coś tam stękając. Mam nadzieję, że w najbliższych wyborach dostaną za swoje. I wiecie co, może były jakieś nieprawidłowości z tym konkursem, ale na litość boską, czy to jest aż tak ważna sprawa, żeby o tym tyle dyskutować, czy naprawdę nie ma ważniejszych spraw w naszej gminie. I wychodzi na to, że teraz wszyscy możemy napisać anonim podpisując się Jan Kowalski czy Jak Nowak dotyczący np. naszych radnych i co i oni wtedy też się zbiorą na komisję i będą dyskutować czy to jest zasadny anonim czy nie ?? I sory, ale skoro Wójt zarządził taką sesję, to gdzie był ???? Mógł tak poukładać swoje sprawy zawodowe, żeby być obecnym, przecież to też są jego sprawy zawodowe !!!!




    26



    2
    • Oburzona napisał(a):

      Słucham z zaciekawieniem,
      nic dodać nic ująć zgadzam się w 100% z tą wypowiedzią!




      15



      2
      • Iksinski napisał(a):

        Dla Pani ten konkurs nie a znaczenia? Kobito Dyrektor Służałek oszuała większość dzieci w swojej szkole !!! Zrobiła to z premedytacją, przygotowuje to dziecko do konkursów i chce przed sponsorami się popisać jak to robi uczciwie! Czyli wyeliminować wszystkich po to tylko żeby jej faworytka stała na piedestale!!! Służałek to świnia i tyle.




        2



        5
    • Kazimiera Stach napisał(a):

      Nigdy nie przepadałam za Panią Polak ale za wczorajszy występ należą się brawa.




      20



      3
  29. Sylwia napisał(a):

    Chodziłam do tej szkoły, jak i wielu ludzi mieszkających tutaj. I wiem, że Pani Dyrektor to cudowna i ciepła osoba. Uczniowie zawsze do niej lgnęli, pałali do niej sympatią. Do tej pory z kolegami ze szkoły bardzo miło ją wspominamy. Nigdy nie było faworyzowania kogokolwiek, Pani dyrektor zawsze traktowała wszystkich uczniów po równo, bez względu na majętność ich rodziców. Dlatego sądzę, że nikt z jej uczniów nie wierzy w te bzdury, które rozpowiada niewiadomo kto, niewiadomo skąd.
    Pozdrawiam. 🙂




    19



    3
    • Mądry napisał(a):

      Ile płaci Ci ta oszystka dyrektorka za takie wpisy?
      Wiadomo że od kilku lat Służałkowa robi wałki i promuje tylko jedno dziecko! Sprawa się rypła i każdy o tym wie, i nie piernicz że nie jest stronnicza – to zwykła oszustka i tyle i to bez honoru !!! Bo swoimi machlojami obciążyła niewinnych ludzi, ale luz kiedyś sprawa się wyjaśni




      1



      6
  30. Agata napisał(a):

    Chodziłam do tej szkoły i myślę, że każdy kto zna Panią Danusię wie, jak serdeczną i ciepłą osobą jest. Nigdy nikogo nie faworyzowała ze względu na stan majątkowy rodziców. Jest to zwykłe, nieuczciwe zagranie ze strony opozycji. Są to zwykłe pomówienia i powinna zostać założona sprawa ze stopy cywilnej, wtedy winny od razu by się znalazł.




    16



    3
  31. Polis Bartek napisał(a):

    Ktoś jednak sfalszowal podpis a to już jest przestępstwo!!!




    8



    13
    • Paweł napisał(a):

      A skąd ty to wiesz, że osoba podpisująca się pod protokołem tego prestiżowego gminno-powiatowego konkursu młodych talentów złożyła go w złej wierze? Jeśli szacownym „rajcom” porajskim tak bardzo zależy na dobru „pokrzywdzonych” dzieci, niech zorganizują im konkurs gminny z nagrodami ufundowanymi przez nich samych. Skoro wójt wydaje lekką ręką 32 tysiączki na „promocję” gminy, to jakieś głupie kilka patyków z gminnej kasy będzie można wysupłać. Zwłaszcza kiedy w grę wchodzi rozwój i kształcenie młodych talentów wokalnych.




      14



      1
      • BezPojecia napisał(a):

        I ty chcesz żeby oszustka organizowała konkurs! Chyba Cię pogiełło – oczywistym było by że wytypowana będzie Katarzyna Ł.




        2



        4
  32. Malwina napisał(a):

    Dziekuje za możliwość oglądania tego cyrku na żywo. Pozdrawiam serdecznie 🙂




    14



    1
  33. Przeciwnik napisał(a):

    Jak widać marionetek tej różowej landryny jest tu pełno . Ludzie czy wy jesteście aż tacy ślepi czy tylko glupi? Wojta nie ma . A p. Cichoń powoli żegna sie ze stolkiem przez co próbuje już wszystkich możliwych chwytów. Oficjalnie wiadomo że kontakty między panią dyrektor a byłą dyrektor gimnazjum w Poraju są dosyć trudne. A ta chora sytuacja jest najlepszym dowodem na to że p. Cichoń. Dziwny zbieg okoliczności że największy przyjaciel pani Cichoń jest akurat na WAŻNYM?wyjeździe. Korupcja to jest w gminie. Jak można oczerniac tak porządnego człowieka jakim jest pani Danusia.




    25



    3
  34. Sylwia napisał(a):

    Dodam jeszcze, że właśnie, tak jak Panią Dyrektor podstawówki każdy uczeń bardzo lubił i szanował, tak dyrektorki gimnazjum nie lubił praktycznie nikt. Wiecznie nabzdyczona, traktująca ucznia jak śmiecia, patrząca tylko na kasę i władzę, nieraz nawet „dzień dobry” uczniom nie odpowiedziała, mimo że dobrze ich widziała i słyszała. Zupełnie inny człowiek niż Pani dyrektor podstawówki, która zawsze była łagodna i przyjacielska, zawsze miała czas na rozmowę z uczniami. Jak tak teraz czytam, układa się wszystko w całość. Bo nie byłoby to nic dziwnego, gdyby to właśnie ona stała za tym donosem, w końcu straciła tą swoją ukochaną władzę i pozycję.




    29



    2
    • BarbaraŁabuś napisał(a):

      Masz rację Danuta jest naprawdę swietnym nauczycielem.
      Danuta jest bardzo uczciwa a tu takie szkardztwa na nią wymyślacie.

      Barbara




      6



      2
    • Porajanin napisał(a):

      Gimnazjum w Poraju było inkubatorem przedsiębiorczości lokalnych władz na czele z byłą Panią dyrektor i przewodniczącym rady skończywszy.




      5



      1
  35. Słucham z zaciekawieniem napisał(a):

    Odnośnie porównania tych dwóch dyrektorek mam podobne zdanie. Pani Danusia nawet jak robi zakupy w sklepie to bije od niej ciepło i pozytywna energia. Zawsze uśmiechnięta i zadowolona.




    23



    3
  36. Wojtek napisał(a):

    Przecież wszyscy wiemy, że Pan Przewodniczący Rady Pawłowski A. przez 7 lat miał zatrudnienie u Pani Dyr. Cichoń w Gimnazjum a po objęciu zarządu nad całą szkołą przez panią Dyrektor Służałek w pośpiechu zwolnił się z tej szkoły i otrzymał umowy na stanowisku animatora sportu w innych gminnych szkołach.




    20



    1
  37. Polis Bartek napisał(a):

    I tak jak na sesji, znowu o wszystkim a nie o meritum –
    —-KTOŚ JEDNAK PODPIS SFAŁSZOWAŁ A TO JUŻ JEST PRZESTĘPSTWO!!!




    13



    12
    • Nowy głos napisał(a):

      Niezła próba. Nie udaje się odwrócić skutecznie uwagi od „meritum” sprawy, jaką jest upolityczniona nagonka. Gdyby chodziło o innego dyrektora, palcem by Gmina nie kiwnęła. Dziwie się Pani Pseudo Wójt, że po aferze rajtkowej upada tak nisko biorąc udział w fiasku, które kopie gniazdo, z którego wyrosła.




      12



      2
    • Power napisał(a):

      To jest sprawa dla prokuratury, a nie dla Rady Gminy i „prokuratora” Mazanka. Bartek. A może ty „Popiel”?




      14



      3
  38. -:)) napisał(a):

    Czepiacie się wójta że nie przyszedł wczoraj , on ma dzisiaj imprezę w Kuźnicy w szkole która będzie się odbywać pod jego patronatem to się chłop musiał przygotować ,moze po garnitur pojechał nap…,:)sami zrozumcie są sprawy ważne i mniej ważne :):)




    20



    1
    • Słucham z zaciekawieniem napisał(a):

      A ja myślę, że był na rozmowach w sprawie nowej pracy dla siebie i swoich radnych.




      17



      1
  39. Edward napisał(a):

    Pojechał do Hugo Bossa po gajerek i do złotnika po złoty zegarek – oczywiście wszystko na Fakturę dla Gminy. Ale za to pięknie będzie się prezentował




    16



    2
  40. Obiektywny napisał(a):

    Niech Wam nikt głupot nie wciska, zasadność każdego anonimu,jeżeli pisze skarga,musi być rozpatrywana.Może być uzasadnione ,że ktoś obawia się ujawnić swoją osobowość .Może myślicie ,że nauczyciele dziecko takiego rodzica pozostawią w spokoju ,to mylicie się.




    5



    11
  41. Karucza napisał(a):

    Obiektywny-komu Ty kit wciskasz? Zobaczymy jak rozpatrzycie skargę anonim np. Na dzialanie członków komisji rewizyjnej?za Was się powinni zabrać, jesteście sterowani przez wójta, jak wam każe tak robicie bo niestety myślenia u was brak. Zastanówcie się czy sami jesteście w porządku, żeby oceniać innych?




    19



    1
  42. Obiektywny napisał(a):

    Power ,nie masz pojęcia co piszesz i ludzi wprowadzasz w błąd. Śląski Urząd Wojewódzki przeprowadza w gminach kontrole rozpatrywania skarg -w tym skarg tzw.anonimów. Jak nie wierzysz to zapytaj w Wydziale Kontroli Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.




    6



    3
    • Power napisał(a):

      Obiektywny i ma pojęcie? Nie podobne to do prawdy. Anonim można spokojnie sprawdzić, a nie robić aferę na całe województwo. Problem jest w tym, że, ani MEN, ani Kuratorium nie miało wiedzy, że to jest anonim, bo skąd? Był przecież czytelny podpis. Rada Gminy w ogóle nie badała tej sprawy. Adres mejlowy jest aktywny. Należało zaprosić rodzica i porozmawiać z nim nieoficjalnie. Wtedy Rada mogła ocenić, czy to jest anonim, czy nie. Rada Gminy nic na ten temat nie wspomina, w swojej uchwalę. Brak tej informacji sugeruje, że to nie jest anonim. Jest to ukrywanie prawdy a tym samym poświadczenie nieprawdy. Przewodniczący Komisji R. zapewniał wszystkich, że rodzic się ujawni. Kiedy? Tuż przed wyborami? Jest to grubymi nićmi szyta prowokacja polityczna, do której wciągnięto bezmyślną Radę Gminy.




      6



      2
  43. Maciek napisał(a):

    PANI Danusiu, My Porajanie Przepraszamy Pania za głupote wójta, naszych bezradnych radnych i ich bezczelnosci.
    To istna prowokacja,
    prosze sie nie dac, Jest pani wspaniałą nauczycielką i dyrektorką.
    Wspaniałym, honorowym człowiekiem
    a innym, jak widac, poprostu honoru brak.




    19



    4
    • Obserwator napisał(a):

      Danuta Służałek i HONOR…?
      To jakaś parodia… Jako dyrektor szkoły sfałszowała dokumenty oszukując pozostałę dzieci!!! Czy wy macie rozum, jestem za PISem i głosuję na PIS od kąd pamiętam.
      Ale uważam że taki człowiek jak Służałkowa nie powinien w naszej parti gościć a tymbardziej uczyć w szkole!!!




      4



      6
  44. Polis Bartek napisał(a):

    I znowu o wszystkim a nie o meritum –
    —-KTOŚ JEDNAK PODPIS SFAŁSZOWAŁ A TO JUŻ JEST PRZESTĘPSTWO!!!




    7



    12
  45. Moim idolem Zdzislawa napisał(a):

    Dokladnie. Mimo iz pani Danuta jest dobrym pedagogiem popelnila krzywdzacy inne dzieci blad… Jeszcze falszujac podpis sie nadzwyczajnie wylozyla na calej linii. Sama zaliczyla blad przy zblizajacych sie wyborach a szuka kozla ofiarnego robiac schede z calym swoim obozem. Polityka polityka ale gdzie przeprosila dzieci ktore nie mialy szansy sie wykazac?




    11



    16
  46. Karucza napisał(a):

    Pani Katarzyno, to pani razem ze swoim obozem polegla na całej linii. Wasze dni są policzone.




    17



    3
  47. Słucham z zaciekawieniem napisał(a):

    Ludzie no nie przesadzajcie. Owszem, może Pani Danusia popełniła błąd, który był krzywdzący dla innych dzieci. Ale litości, przecież to był jakiś tam konkurs piosenki. Nie przesadzajmy. Będzie jeszcze masa takich konkursów, gdzie dzieciaki będą mogły się wykazać. Przecież to nie był finał Mam talent czy Must be the music. Czy Wy naprawdę nie widzicie, że to była intryga w jej kierunku, żeby oczernić ją przed wyborami. Nie widzicie, że to tylko po to, żeby odwrócić uwagę od tego, co dzieje się w naszej gminie. Tak naprawdę nasi radni posądzili ją o korupcję, bo tak był zatytułowany owy anonim. Chyba w ogóle nie przeczytali tego ze zrozumieniem. I jeszcze na samym końcu Pan Przewodniczący Komisji apeluje – „drogi rodzicu od anonimu ukaż swoją tożsamość”




    13



    2
    • Stanisław Z napisał(a):

      Słucham z zaciekawieniem napisał(a): ” Owszem, może Pani Danusia popełniła błąd, który był krzywdzący dla innych dzieci. Ale litości, przecież to był jakiś tam konkurs piosenki. Nie przesadzajmy. ”

      A nie pomyślałeś, że nie byłoby całej tej HUCPY, gdyby po prostu postąpiła uczciwie od początku? Dla jednego „mały błąd”, dla drugiego „duża osobista tragedia” (szczególnie dla dzieci – ale co tam dzieci prawda?).

      To jest spora żenada – wystarczyło postąpić wg zasad od samego początku i nikt by nie musiał tego teatrzyku oglądać. Po warte PiSu, a PiS warty PO. Walka wyborcza trwa. Jedi i drudzy „po tych samych pieniądzach”!




      7



      6
      • Słucham z zaciekawieniem napisał(a):

        Tak, ale owa anonimowa skarga nie nazwana była „Dyrektor Danuta nie zrobiła eliminacji itp. itd.” tylko dotyczyła „korupcji w szkole podstawowej”. Moim zdaniem, zarówno ona jak i pozostałe grono pedagogiczne przedstawiło bardzo sensowe wyjaśnienia, między innymi opierając się na regulaminie owego konkursu, który był niechlujny i niejasny. Ale tak naprawdę rozdmuchano ten problem do takich rozmiarów, że aż musiała pojawić się europosłanka i poseł RP, bo niestety w naszej gminie to są takie powiązania radnych, układy i układziki, że aż głowa boli. Przecież większość radnych to mam wrażenie, że nawet nie wiedziała dokładnie o co chodzi w tej całej sprawie.




        10



        2
      • Stanisław Z napisał(a):

        Słucham z zaciekawieniem napisał(a): „że aż musiała pojawić się europosłanka i poseł RP,” – NIE, nie musiała! Tylko chcieli. Bo to jedna „klika”, która postępuje wg zasady „ręka, rękę myje”. Grzeją politycznie problem, który był do załatwienia TU, we własnym gronie. Skoro narzekasz na układy i układziki w naszej gminie, to pomyśl – jakie układy i układziki sprowadziły tutaj europosłankę i posła pisu. Jakie? MYŚL! Sami z siebie nie przyjechali. Układy, układziki, układy, układziki, układy, układziki…

        Poza tym, jaki to był problem, że opierając się na „regulaminie owego konkursu, który był niechlujny i niejasny” nie dało się tego zrobić dobrze? Otwórz oczy. Dało się we wszystkich innych szkołach w całym powiecie. Ba! Dało się też w Poraju, rok temu! Nie było z tym najmniejszego problemu! To co, nagle zapomnieli, co robili rok temu? Jak wyglądały eliminacje? Blagam – to trzeba być już skończonym – nie napiszę czym – żeby wierzyć w takie bajki, że nagle jedna, jedyna dyrektora z Poraja nie zrozumiała regulaminu (który zrozumiała rok wcześniej!) Coś ma z pamięcią?




        8



        8
        • strzelec napisał(a):

          Stanisław Z. Tak! Wiśniewska przyjechała po kasę, bo jej mało. Nowy wójt będzie się z nią dzielił. Tak? Stanisław ma raka mózgu i wymaga pomocy medycznej.
          Dalej: Dało się, nie dało się, znów głupie pytania. Każdy może popełnić błąd. Ludzie są nieomylni. Ten muzyczny nauczyciel raczej nie robi dobrego wrażenia. Nie wygląda na rozgarniętego. Kryje się pod skrzydła Pana Mazanka. Nie świadczy to o obiektywizmie. Rzeczywiście trzeba być skończonym durniem, aby tego nie skojarzyć. Wcześniej pisałeś o pieniądzach. A po jakich Ty jesteś pieniądzach? Po SLD-owskich? Więcej nie powiem nic.




          4



          3
          • Nikt napisał(a):

            Strzelec, a Ty znasz tego nauczyciela muzyki? Może popytasz dzieci, które uczy, bo z tego co wiem jest bardzo przez nie lubiany i ceniony. Byłeś chociaż na jednej jego lekcji, żeby go oceniać? Każdy, kto obejrzał sesje jest w stanie zauważyć jaka była na niego nagonka przez obrońców dyrektor szkoły. Dyrektor kuratorium za wszelką cenę próbowała coś znaleźć na niego, oskarżając go o to,że nie przeprowadził eliminacji o których nie wiedział,dno totalne. Trzeba być skończonym durniem,żeby pisać takie rzeczy o kimś kogo się nie zna. Jak nie lubię Gazety Myszkowskiej tak jest jedynym mediem, które w miarę obiektywnie przedstawiło tą sprawę, w przeciwieństwie do TVP Katowice, gdzie materiał był totalnie zmanipulowany.




            5



            4
          • strzelec napisał(a):

            Skąd wiesz, że nauczyciel nie wiedział nic? Przecież to są konkursy coroczne. Ja nie oceniam jego zachowania na lekcji. Oceniam jego zachowanie na sesji. Jego podenerwowanie świadczy o nieczysty sumieniu. Człowiek niewinny nie tłumaczy potokiem słów. Mówi, że nic nie wiedział, nie posiadał informacji i koniec. A tak przedstawił się jako główny rozgrywający tą „aferą”. Coś mi tu śmierdzi metodami SLD. Oceń tę sytuacje obiektywnie.




            4



            3
  48. Sylwia napisał(a):

    Niech każdy z nas napisze na adres mailowy gminy e-maila w tym stylu: „Uprzejmie donoszę, że oskarżenia kierowane w stronę Pani Dyrektor Szkoły Podstawowej, Danuty Służałek-Jaworskiej, są bezpodstawne.”. Chcą donosów, biorą je wszystkie pod uwagę, to niech teraz czytają przynajmniej te prawdziwe. 🙂 Zasypmy im skrzynkę, niech prawda wygra.




    18



    11
    • Ronaldo napisał(a):

      Co wy chcecie od Nauczyciela muzyki, ten człowiek pracuje w kilku szkołach w tej szkole pracuje tylko jeden dzień w tygodniu, w przeciwieństwie do Danuty Służałek która jest świnią.
      Moż nie znacie całej sprawy ale prawda jest taka że w tej szkole liczą się dla Służałkowej dzieci sponsorów szkoły i tyle. Wszystkie inne są traktowane jako zło konieczne. Już nie raz Służałkowa wypychała Kaiseńkę Ł. na podium mimo że byłe dzieci o niebo lepsze w czymkolwiek. Mam nadzieję że w końcu tę świnię wywalą ze szkoły.




      5



      6
  49. Xd napisał(a):

    Jakim desperatem trzeba być,żeby posunąć się do takich zagrywek???
    Obecna władza bez czyjejkolwiek pomocy sama się wykańcza!
    Pani Danusiu proszę się nie poddawać i iść dalej z podniesioną głową.
    Mieszkaniec Poraja od 37lat.




    14



    6
    • Romek napisał(a):

      Z podniesioną głową to niech Służałkowa idzie do pierdla za fałszowanie dokumentacji szkolnej i tyle – również mieszkaniec Poraja – ale obiektywny !




      4



      9
  50. :-))) napisał(a):

    wujt ekonomista z maturą, kasia pończoszanka, przewodniczacy woźny… ale nami rządzi ekipa 🙂




    21



    4
  51. mela napisał(a):

    Dla mnie paradoksem całej tej sytuacji będzie to, że Pani Danuta zamiast stracić, zyska. Ktoś strzelał ale nie wymierzył dobrze, to mógł być strzał w kolano. Chociaż bardzo daleko mi do pis, obawiam się, że kosztem dobrego imienia Pani Danuty, pis wiele, zbyt wiele zyska…a do Pani Danusi…Pani może przez Poraj przejść z podniesioną głową, w przeciwieństwie do wielu przebywających na tej sali…




    16



    5
    • T. Brymora napisał(a):

      Mela tak naprawdę to jest samorząd tu nie powinno uprawiać się Wielkiej Polityki. Samorząd jest dla mieszkańców a nie przeciwko mieszkańcom. Danuta jest jednym z najlepszych dyrektorów szkół w powiecie.Radni powinni uszanować ją za pracę na rzecz dzieciaków Twoich moich i innych mieszkańców . Jakie to ma znaczenie jaka opcja rządzi gminą? Jeżeli dobrze będzie gminą zarządzał PIS to niech rządzi. Przecież to my ludzie ,bez względu na przynależność czy wyznanie ,stanowimy o swoim poziomie przygotowania do pełnienia danej funkcji czy roli w społeczeństwie. Ktoś tu chyba zapomniał o swoich MIESZKAŃCACH.




      16



      6
      • mela napisał(a):

        Dziękuję za komentarz panie Tomku, hmmm ….pana wypowiedż jest bardzo interesująca….warta przemyslenia….i chyba ma pan racje, chyba nie do końca wazne jest jaka opcja polityczna rządzi na naszym podwórku, ważne aby dobrze zarządzała tym podwórkiem….do wyborów jeszcze troche, więc jest czas na przemyslenia…dzięki za ciekawą wypowiedz




        9



        3
      • strzelec napisał(a):

        Panie Tomku to nie tak. Polityka wielka, czy mała to zawsze służba człowiekowi i społeczeństwu. Każda władza jest ściśle związana z polityką i nie da się tego oddzielić. Na początku lat 90. pewna grupa nowych europejskich marksistów (centrala we Frankfurcie) związanych z „Solidarnością” chciała stworzyć w Polsce system bezpartyjny, obywatelski. Ponieważ się to nie udało, próbowano wszelkimi sposobami obrzydzić politykę i partię polityczne. Bano się też wybuchu nacjonalizmu katolickiego skupionego w partii politycznej, który był najcięższym zagrożeniem dla nowych marksistów. Udało się zohydzić politykę dużej części społeczeństwa. Na pierwszy ogień poszły najbardziej ideowe partie np. PC. i ZCHN. Demontaż partii rozpoczęto od tworzenia partii bezideowych: UW. KLD i SLD. Im mniej ideowa była partia, tym bardziej była „pompowana” przez prasę i telewizję. Te partie wygrywały wybory. Ich bezideowość jeszcze bardziej zrażała ludzi do polityki. I o to chodziło. Nawet AWS sprzedała swoje ideały. Dlatego ma wielkie znaczenie, jaka opcja rządzi gminą. PiS ze swoimi wadami wynikłymi ze zdemoralizowanego otoczenia jest w tej chwili w Polsce jedyną partią ideową. Sprzeciwia się przygotowaniom do rewolucji obyczajowej szykowanej przez nowych marksistów. Pierwszy etap to zniszczenie naszej kultury, co bardzo jest widoczne na naszym terenie. To, co nam się serwuje, to jest antykultura, główna ideologia nowego marksizmu. Nie da się wyprowadzić gminy z długów bez ścisłej współpracy z PiS. Wszystkie komitety lokalne zaprezentują nam znów bezideowy bełkot. Będzie to kolejna zagrywka, której celem będzie tylko oszukanie wyborców i utrzymania wpływów. To nie PiS będzie rządził gminą. To ludzie związani z PiS-em będą ewentualnie rządzić gminą i od tych ludzi będzie zależeć dalszy rozwój gminy. Jak im się nie pomoże, a tylko będzie rzucało kłody, to będzie ciężko. Więc sukces gminy będzie zależał od utworzenia prawdziwej wspólnoty mieszkańców, którzy będą wspólnie tworzyli bogactwo gminy. Żądne ugrupowanie do tej pory rządzące gminą takiej wspólnoty nie zbudowało, bo nie miało żadnej idei oprócz zarabiania kasy. Nie było wizji, nie było pomysłów jak zwiększyć dochody gminy, były tylko intrygi i oskarżenia.




        5



        2
      • strzelec napisał(a):

        Panie Tomku to nie tak. Polityka wielka, czy mała to zawsze służba człowiekowi i społeczeństwu. Każda władza jest ściśle związana z polityką i nie da się tego oddzielić. Na początku lat 90. pewna grupa nowych europejskich marksistów (centrala we Frankfurcie) związanych z „Solidarnością” chciała stworzyć w Polsce system bezpartyjny, obywatelski. Ponieważ się to nie udało, próbowano wszelkimi sposobami obrzydzić politykę i partię polityczne. Bano się też wybuchu nacjonalizmu katolickiego skupionego w partii politycznej, który byłby najcięższym zagrożeniem dla nowych marksistów. Udało się zohydzić politykę dużej części społeczeństwa. Na pierwszy ogień poszły najbardziej ideowe partie np. PC. i ZCHN. Demontaż partii rozpoczęto od tworzenia partii bezideowych: UW. KLD i SLD. Im mniej ideowa była partia, tym bardziej była „pompowana” przez prasę i telewizję. Te partie wygrywały wybory. Ich bezideowość jeszcze bardziej zrażała ludzi do polityki. I o to chodziło. Nawet AWS sprzedała swoje ideały. Dlatego ma wielkie znaczenie, jaka opcja rządzi gminą. PiS ze swoimi wadami wynikłymi ze zdemoralizowanego otoczenia jest w tej chwili w Polsce jedyną partią ideową. Sprzeciwia się przygotowaniom do rewolucji obyczajowej szykowanej przez nowych marksistów. Pierwszy etap to zniszczenie naszej kultury, co bardzo jest widoczne na naszym terenie. To, co nam się serwuje, to jest antykultura, główna ideologia nowego marksizmu. Nie da się wyprowadzić gminy z długów bez ścisłej współpracy z PiS. Wszystkie komitety lokalne zaprezentują nam znów bezideowy bełkot. Będzie to kolejna zagrywka, której celem będzie tylko oszukanie wyborców i utrzymania wpływów. To nie PiS będzie rządził gminą. To ludzie związani z PiS-em będą ewentualnie rządzić gminą i od tych ludzi będzie zależeć dalszy rozwój gminy. Jak im się nie pomoże, a tylko będzie rzucało kłody, to będzie ciężko. Więc sukces gminy będzie zależał od utworzenia prawdziwej wspólnoty mieszkańców, którzy będą wspólnie tworzyli bogactwo gminy. Żądne ugrupowanie do tej pory rządzące gminą takiej wspólnoty nie zbudowało, bo nie miało żadnej idei oprócz zarabiania kasy. Nie było wizji, nie było pomysłów jak zwiększyć dochody gminy, były tylko intrygi i oskarżenia.




        6



        1
        • Nikt napisał(a):

          Totalna bzdura. Przeanalizuj rządy śp. Szczerbaka. Wyprowadził gminę z dużych długów na zero.




          6



          1
          • strzelec napisał(a):

            Co mają wspólnego długi z ideami? Śp. Szczerbak miał ideały, żeby kapować studentów i młodzież, to były idee wiecznie żywe.




            1



            1
  52. mela napisał(a):

    A co do konkursu, którego ponoć nie było, ja patrze na to w kategoriach błedu, błedu ludzkiego, nie zamierzonego. Spytam rodziców, a czy Wy drodzy rodzice, kochający bardzo swoje dzieci, nigdy nie popełniliście żadnego błedu w stosunku do Waszych dzieci?
    I pytanie do pani Kozak, czy Pani również nigdy w swojej pracy zawodowej nie popełniła błędu….jeśli tak, to gratuluję, natomiast teraz tak, popełniła Pani bład odmawiając udziału w głosowaniu.




    12



    5
    • Stanisław Z napisał(a):

      Jak to jest, że rok temu nikt tego błędu nie popełnił. Wszyscy dobrze znali rok temu procedurę i postępowali wg niej. Nikt nie miał problemu ze zrozumieniem regulaminu. Ktoś mi to logicznie wytłumaczy? Co się stało przez rok, że nagle ktoś zapomniał?




      10



      7
  53. mela napisał(a):

    i jeszcze o dzieciach…drodzy Rodzice, szanowana Pani Kozak..czy to pierwszy, czy to ostatni raz, kiedy Wasze dzieci nie dostały w życiu czegoś na co zasługiwały? Życie przyniesie im jeszcze wiele takich sytuacji, zapewniam….




    7



    7
    • Stanisław Z napisał(a):

      Czyli co, przechodzimy nad tym „do porządku dziennego”, bo kiedyś w życiu nasze dzieci dostaną jeszcze od życia „w tyłek”? Niezła logika.




      8



      6
  54. Moim idolem Zdzislawa napisał(a):

    Alez Mela ja sie ze wszystkim zgadzam… Nikt nie jest bez skazy kazdy z nas popelnia bledy… Tylko tu wystarczylo po prostu przeprosic… ” ludzie moj blad jestem tylko czlowiekiem jak kazdy, przrpraszam was drogie dzievi” no ale wszyscy prawi i sprawiedliwi przeciez „nie popelniaja” bledow… Mnie osobiscie wkurzylo to ze sama rozdmuchala by przyjechac z swoim orszakiem anielskim niz po prostu przeprosic rodzicow i dzieci….. A wypowiedzi np J.W byly wrecz zenitem obludy bo kto jak kto ale pis ma dzieci chore cxy zdrowe w du…pce, liczy sie tylko by przekupic ich rodzicow czy opiekonow by miec elektrolat. Gdyby byla nie winna szopki wokol siebie by nie robila tylko poszla do prokuratury o pomowienie no ale ze nabroila to szopke powielila 🙂 a teraz biedna owieczka ….




    14



    10
    • strzelec napisał(a):

      Stek bzdur bez znajomości faktów. Szkoda polemizować, przypadek beznadziejny. Pompuj dalej ten balon, aż pęknie.




      1



      5
      • Nikt napisał(a):

        Fakty jednak nie są korzystne dla Pani Dyrektor. Podwójny protokół, podrobiony podpis i próba zrzucenia odpowiedzialności na kogo innego.




        11



        5
  55. Moim idolem Zdzislawa napisał(a):

    I Mela… Tak dzieci moga nie zasluzyc na to czdgo bysmy dla nich chcieli ale tr,eba im dac szanse! A nie po prostu je oszukac!




    10



    6
    • mela napisał(a):

      .. dzieci mogą nie zsłużyc na to czego bysmy dla nich chcieli””….hm??? interesujące, czy aby na pewno ta odpowiedz dotyczy mojego postu???




      5



      5
  56. Karucza napisał(a):

    Jak zwykle zwolennicy wojta odbiegają od tematu samorządu i przenoszą się w strefę rządu. Tak najłatwiej. Sami jesteście ‚idealni’ a rząd niedobry? Piszcie o sobie, bo z tego będziemy Was rozliczać juz najbliższej jesieni!




    10



    4
  57. wojtek napisał(a):

    Idolu ty raczej przeproś całe społeczeństwo gminy Poraj za to ogromne 30 milionowe zadłużenie. Jeśli chodzi o przeproszenie dziecka, które ucierpiało w tej intrydze to należy przeprosić dziewczynkę, która była wytypowana do konkursu i została przez rodziców wycofana. To jej Idolu zrobiłeś(-łaś) wielką krzywdę i to Ty powinieneś ją przeprosić.




    13



    5
    • BzykBzyk napisał(a):

      Już tak nie broń tej dziewczynki że jej taka szkoda się stała. Większosć konkursów Służałkowa ją przepychała na siłę, wiem to od innych nauczycieli, mało tego ten dzieciak w gabinecie dyroektorki siedział non stop jak u cioci!!!!
      Zawsze jak była w komisji Służłkowa to tak prowadziła rozowę że żaden z nauczycieli nie miał szans na wytypowanie na pozycję numer 1 kogoś innego, niż K.Ł.
      I co ty na to – a gdzie pozostałe 500 dzieci – co ? no gdzie. Uważasz nadal że stała się krzywda chyba wszystkim innym tylko nie temu dziecku, a rodzice nie lepsi kręcą się przy dyrektorce jak przydupasy żeby tylko załatwić se lepsze pozycje. – Ślepi jesteście?
      To tak się szkoli dzieci żeby wajchy od małego robić i pokazywać jak to trzeba ukłądy piastować? Skrzywdzona dziewczynka no popatrzcie…




      4



      6
  58. Zdzislaw napisał(a):

    Ludzie przeciez rada musiała rozpatrzyć wniosek kóry dostała z organu wyższego.
    A sprawa jest zero jedynkowa. sfałoszowano protokół, podpisano się za kogoś.
    Dodatkowo oszukano dzieci. Niestety taki dyrektor sam się zdyskwalifikował. Jaki daje przykład dzieciom ?
    Powinna się sama podać do dymisji. I przeprosić wszyszkich których skrzywdziła.

    Ktoś tez może być wspaniałym człowiekiem ale popełni błąd wypije jeden kieliszek za dużo, wsiądzie do samochodu i kogoś potrąci. I co jest wtedy niewinny bo jest dobrym człowiekiem ? Popełnił przestępswo i musi ponieść tego konsekwencje.

    Sfałszowała protokół i podpis. Jest winna. I cała sprawa. Dymisja a jak nie to wójt powinien ją zwolnić. Nie chcę dyrektorki oszustki.




    12



    14
    • strzelec napisał(a):

      Sfałszowanie podpisu może tylko stwierdzić grafolog. Dość tego bełkotu.




      9



      2
      • Nikt napisał(a):

        Skoro nauczycielka, której podpis widnieje pod protokołem w oficjalnym oświadczeniu pisze, że ona się pod tym protokołem nie podpisała, to jednak jest coś nie tak. To nie żaden bełkot, tylko poważny zarzut dla dyrektorki.




        10



        6
      • Rygi napisał(a):

        Dokładnie Dyrektor szkoły który faworyzuje kogoś a inne dzieci ma w d… Zastanówcie się trochę nie dość że ta świnia skrzywdziła inne dzieci to jeszcze sfałszowała dokmentację, Sam powinna poddać się do dymisji a nie oczekiwać lustracji, zwykła szmata i tyle. W dodatku zwaliła winę na wszystkich innych byle sama się nie podłożyła to nie człowiek tylko świnia i bezczelnie mówi że to sprawa polityczna. Ja zawsze głosuję za PIS ale teraz to mi się już odechciewa jak widzę że taką świnię bronią!!!




        6



        4
  59. ktoś napisał(a):

    to gdzie teraz jest zatrudniony p.Pawłowski?




    6



    2
  60. Wyborca napisał(a):

    Stasiu zjedz snikersa 😉




    5



    1
  61. krzyś napisał(a):

    A dała Jej Pani szansę na przeprosiny ? Nie Pani zaraz ze skargą wyskoczyła. A kogo ma przeprosić?




    7



    2
  62. Miś napisał(a):

    Jak ty jesteś Ktoś i nie wiesz? To zapytaj u źródła -Pana Wójta. Wieść gminna niesie , że w szkole w Kużnicy, w szkole w Żarkach Letnisku i w Choroniu. Na stanowisku animatora sportu. Ciekawe w których godzinach i dniach „wykonuje swoją pracę” w poszczególnych szkołach?




    7



    2
  63. T. Brymora napisał(a):

    Hm pięknie powiedziane. Tak ,właśnie takie przesłanie należy przekazywać innym. Oczywiście zgadzam się z tym aby nie bać się wypowiadać aby nie wstydzić się swoich poglądów. Mówiąc o wielkiej polityce mam na myśli politykę jaką obecnie zajmuje się obecny wójt a zanim radni,większość radnych .To oni zamiast ulepszać to co zostało im powierzone to wprowadzają się w politykę zamkniętych szczelnie drzwi ,myśląc jak napełnić swoje biedne brzuszki. Niewolno mierzyć wszystkich tą samą miarą ale ktoś kiedyś powiedział że PO CZYNACH ICH POZNACIE. To w obecnych czasach kiedy wiara w innych maleje powinniśmy patrzeć na tych którzy potrafią zrobić coś dobrego ,bezinteresownie i za swoje a nie cudze pieniądze. Wspólne działanie dialog to jedyna droga , nie łatwa ale możliwa aby przywrócić tej gminie pewne wartości które w chwili obecnej są zapomniane.




    14



    6
  64. SprawiedliwyBil napisał(a):

    Jak by nie było fakty są takie że Dyrektor Służałek ma swoją ulubienicę, i zawsze ją promuje kiedy tylko może, pytanie czy rzeczywiście bierze w łapę.
    Kolejna sprawa to taka że każdy złodziej krzyczy łapcie złodzieja. A tu wyraźnie widać że Durektor szkoły zrobił szopkę żeby przykryć swoją winę.
    Dodam że ja jestem za PIS-em mimo to będę głosował na łukasza bo to jest spoko gość, a nie tak jak Służałek wredne i fałszywe babsko.
    Liczę że prokuratura wykaże fałszerstwo dokumentów i w końcu Służałkowa dostanie wilczy bilet!




    9



    8

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *